Aby wynająć samochód z MobiCars, należy dokonać rezerwacji online w kilku prostych krokach:
1. Wybierz samochód według kategorii, klasy.
2. Wskaż okres oraz miejsce wynajmu
3. Dobierz potrzebne akcesoria lub opcje dodatkowe
4. Wypełnij krótki formularz, wpisując swoje dane
5. Gotowe! Zatwierdź i wyślij zamówienie
6. Zapłać online po otrzymaniu potwierdzenia dostępności pojazdu lub kartą płatniczą przy odbiorze pojazdu
Dla Państwa wygody oferujemy również możliwość wynajęcia samochodu za pośrednictwem naszej infolinii i w biurze.
Jeśli posiadasz polskie obywatelstwo lub kartę stałego pobytu, kaucja co do zasady nie jest pobierana. W szczególnych przypadkach wynajęcie auta może jednak zostać uzależnione od wpłacenia kaucji zabezpieczającej.
Gdy otrzymamy Twoje zamówienie, sprawdzimy dostępność pojazdu. Jeśli będziemy mogli zrealizować Twoją rezerwację, otrzymasz maila z dwoma linkami do płatności online do wyboru - jeden umożliwiający wpłacenie zaliczki, a drugi opłalcenie całej rezerwacji. Za pomocą linków możesz opłacić rezerwację zarówno kartą płatniczą/kredytową, jak również za pomocą bankowości internetowej kilkunastu banków w Polsce. W przypadku wpłacenia zaliczki, pozostałą część będziesz mógł dopłacić w każdej chwili online lub podczas odbierania samochodu pracownikowi za pomocą karty płatniczej. Gotówki nie przyjmujemy.
Samochód może być zatankowany do pełna, jak również być z innym stanem paliwa np. połową zbiornika, 1/4 lub na rezerwie i z takim samym stanem należy go zwrócić. Jeżeli zależy Ci na otrzymaniu pełnego zbiornika zaznacz to podczas wypełniania formularza – będzie się to jednak wiązać z koniecznością wpłacenia kaucji zabezpieczającej w wysokości 300 zł.
Należy mieć ukończone 21 lat i przynajmniej od roku posiadać prawo jazdy.
Wymagamy przynajmniej dwóch dokumentów – dokumentu tożsamości (dowód osobisty/paszport) oraz prawa jazdy. W przypadku obcokrajowców warunkiem wynajmu bez kaucji jest również karta stałego pobytu. Jeżeli wynajmujesz na firmę i nie jesteś jej właścicielem/reprezentantem wg. KRS, oprócz ww. dokumentów musisz posiadać pełnomocnictwo upoważniające Cię do zawarcia Umowy w imieniu firmy. Skan pełnomocnictwa należy wcześniej przesłać do weryfikacji mailem.
Ważność praw jazdy w Polsce regulują przepisy unijne dla wszystkich krajów UE i przepisy Konwencji Wiedeńskiej dla pozostałych krajów. Posiadacze innego niż wymienione w wyżej opisanych dyrektywach, winni przedstawić międzynarodowe prawo jazdy.
Tak, wszystkie samochody w naszej firmie, posiadają pełne ubezpieczenie AC, OC, NNW, ASSISTANCE. Niemniej Twoja odpowiedzialność względem naszej firmy za uszkodzenie samochodu, zależy od Pakietu Ochrony jaki wybierzesz podczas rezerwacji.
Nie, w naszej wypożyczalni nie ma limitów kilometrów.
Nasza flota to nowe pojazdy, nie starsze niż 4 lata.
Nasz pracownik będzie czekał na Ciebie z kartką z naszym logiem oraz Twoim imieniem i nazwiskiem zaraz po wyjściu z bramek przylotów na terminal.
Kierowca wyśle do Ciebie sms-a z informacją o wyjeździe oraz linkiem do mapy z jego aktualną lokalizacją. Pozwoli Ci to na bieżąco śledzić, gdzie znajduje się zamówiony przez Ciebie pojazd. Jak kierowca dojedzie pod wskazany przez Ciebie adres, skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
Nie, czas przekazania pojazdu to ok. 10 do 15 minut. Podczas przekazywania pojazdu pracownik poprosi o podpisanie na urządzeniu elektronicznym Umowy, która zawiera warunki wynajmu określone przez Ciebie podczas składania rezerwacji. Jeśli nie opłaciłeś wcześniej rezerwacji w całości, będziesz mógł zapłacić brakującą część kartą płatniczą za pomocą terminala. Zostanie także przy Tobie sporządzony elektroniczny Protokół Przekazania Pojazdu, gdzie opisany będzie stan samochodu m.in. poziom paliwa, stan czystości oraz oznaczone widoczne i trwałe uszkodzenia na nim. Po sporządzeniu i podpisaniu Protokołu, komplet dokumentów (Umowa, Protokół Przekazania Pojazdu oraz link od Standardowych Warunków Umowy) otrzymasz na maila.
Pracownik sprawdzi czy samochód jest w takim stanie w jakim go otrzymałeś, i jeśli tak to zwrot nie potrwa dłużej niż 5 minut.
Tak, jednak pod warunkiem, że dane tej osoby (kopia prawa jazdy) zostały wcześniej przekazane do wypożyczalni.
Wyjazd za granice jest możliwy po uzyskaniu zgody Wypożyczalni, za co pobierana jest opłata zgodna z Cennikiem. Wyjazd za granicę może być uzależniony od długości wynajmu. Może też wówczas obowiązywać limit kilometrów. Szczegóły uzyskasz kontaktując się z naszym biurem obsługi.
W przypadku kolizji należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie wypożyczalnię pod nr +48 881 328 328 i wezwać na miejsce zdarzenia Policję.
Jeśli jesteś:
a) poszkodowanym, uzyskaj od Policji dane ubezpieczenia sprawcy (nazwa ubezpieczyciela, nr polisy). Zapisz też (lub zrób zdjęcie) markę i nr rejestracyjny pojazdu sprawcy oraz nazwę komendy Policji, z której przyjechali funkcjonariusze. Jeśli postąpisz zgodnie z powyższym i innymi instrukcjami przekazanymi przez naszą obsługę, nie będziesz ponosił żadnych kosztów z powodu takiego zdarzenia.
b) sprawcą zdarzenia, Twoja odpowiedzialność finansowa za zdarzenie i jej wysokość, jak i możliwość uzyskania auta zastępczego, zależy od wykupionego Pakietu Ochrony. O szczegóły zapytaj pracownika naszego biura.
Jeśli wynajęty samochód nie będzie nadawał się do jazdy, pracownik wypożyczalni pomoże wezwać lawetę, która odholuje pojazd. O możliwości uzyskania samochodu zastępczego oraz miejscu i czasie jego odbioru, zostaniesz poinformowany przez naszego pracownika.
Skontaktuj się z wypożyczalnią na nr infolinii 881 328 328 lub drogą mailową na adres: kontakt@mobicars.pl nie później niż dzień przed planowanym zwrotem samochodu. Jeżeli auto nie będzie zarezerwowane dla kogoś innego, dostaniesz zgodę na przedłużenie najmu. Warunkiem przedłużenia jest dokonanie z góry opłaty za dodatkowy okres najmu poprzez:
– płatność online (karta/przelew) za pomocą linka, który otrzymasz na maila,
– opłatę w placówce wynajmującego
– lub wpłatę w mBanku na konto: 32 1140 2004 0000 3502 7864 9017
W przypadku, gdy auto jest niezdatne do dalszej jazdy, nasz pracownik wezwie pomoc drogową, która odholuje pojazd do najbliższego współpracującego serwisu. Jeżeli doszło do kolizji, możliwość otrzymania samochodu zastępczego zależy od tego, czy jesteś sprawcą zdarzenia czy poszkodowanym.
1. Jeśli jesteś poszkodowanym, samochód zastępczy będzie organizowany z polisy OC sprawcy. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 3 godziny, jednak dużo zależy od możliwości ubezpieczyciela sprawcy.
2. Jeśli jesteś sprawcą, możliwość uzyskania auta zastępczego zależy od pakietu ochrony, jaki zdecydowałeś się wykupić. W przypadku nieodpłatnego pakietu standard, auto zastępcze nie przysługuje. Przy pakiecie comfort auto zastępcze uzyskasz za połowę wartości jego wynajmu, a przy pakiecie premium nieodpłatnie. Czas dostarczenia auta zastępczego zależy od tego, gdzie się znajdujesz i może wynieść do 24 godzin.
W przypadku awarii mechanicznej pojazdu, uniemożliwiającej korzystanie z niego, pojazd zastępczy zostanie dostarczony nieodpłatnie w ciągu 24 godzin od poinformowania nas o zdrzeniu.